środa, 4 kwietnia 2012

Makaron ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i fetą


Potrzebny czas: 25 minut
Moja ocena: 4

Składniki (dla 2 osób):
- 200 g dowolnego makaronu (ja najbardziej lubię tagliatelle)
- 100 g świeżego szpinaku
- 8 suszonych pomidorów
- 100 g sera feta
- 4 ząbki czosnku
- parmezan
- bazylia
- oregano
- pieprz, sól
- oliwa z oliwek

Przygotowanie:
Makaron ugotować al dente.
Czosnek pokroić w plasterki i podsmażyć na 1 łyżce oliwy. Dodać pocięte w paski liście szpinaku i dusić pod przykryciem około 5 minut.
Na drugiej patelni podgrzać 4 łyżki oliwy z pomidorów i dodać pokrojone w paski pomidory. Chwilę podsmażyć i zdjąć z ognia. Wymieszać ze szpinakiem.
Ugotowany makaron włożyć na rozgrzaną patelnię z 1 łyżką oliwy i podsmażyć. Posypać bazylią i oregano. Następnie dodać szpinak z pomidorami i wszystko dokładnie wymieszać. Doprawić solą i pieprzem do smaku. Można jeszcze dodać oliwy jeśli jest za mało.
Nałożyć na talerze, dodać pokrojoną w kostkę fetę i posypać tartym parmezanem.
Smacznego!

Kilka dodatkowych słów:
Przepis pochodzi ze strony kwestiasmaku.com
Bardzo lubię takie połączenie, jednak czegoś mi tu zabrakło. Może dodałam za mało przypraw. Trudno mi powiedzieć, ale na pewno jeszcze nie raz przygotuję ten makaron.

1 komentarz: