czwartek, 26 stycznia 2012

Tosty francuskie

Tosty francuskie na śniadanie


Potrzebny czas: 20 minut
Moja ocena: 4

Składniki:

- 4 kromki pieczywa tostowego
- 1 jajko
- 2 łyżki mleka
- masło
- miód
- cukier puder
- cynamon
- szczypta soli

Przygotowanie:
Jajko roztrzepujemy z mlekiem i solą. Moczymy w tym chleb (ale nie za długo żeby się nie rozpadł) i smażymy na maśle na złoty kolor.
Polewamy miodem, posypujemy cukrem pudrem i cynamonem.

Kilka dodatkowych słów:
Dzisiaj śniadanie przygotował mój narzeczony, dlatego nie musiałam wcześniej wstać i jestem mu bardzo wdzięczna. :) Bardzo smakowały mi te tosty, chociaż były trochę zapychające. Jednak doskonale pasują do gorącej czekolady. Zamiast pieczywa tostowego można użyć chałki, wówczas tosty będą delikatniejsze.
Przepis pochodzi z bloga www.saudada.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz