poniedziałek, 26 marca 2012

Płatki owsiane z papają


Potrzebny czas: 15 minut
Moja ocena: 4+

Składniki (dla 2 osób):
- 5 łyżek płatków owsianych
- 5 łyżek otrębów owsianych
- 300 ml wody
- 300 ml mleka
- 1,5 łyżki cukru waniliowego
- szczypta cynamonu
- 1 puszka papai

Przygotowanie:
W garnku gotujemy wodę - dodajemy płatki oraz otręby i zostawiamy na 5 minut aby napęczniały. Dodajemy cukier, zalewamy mlekiem i gotujemy na wolnym ogniu około 5 minut. Dodajemy papaję, doprawiamy cynamonem i jeszcze chwilę gotujemy.

Kilka dodatkowych słów:
Inspirację na przepis znalazłam na blogu slodkaprzygoda.blogspot.com
Niestety nie udało mi się znaleźć świeżej papai dlatego użyłam tej z puszki. Jednak wydaje mi się, że gdyby była to świeża papaja smak owsianki byłby jeszcze lepszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz