środa, 7 listopada 2012

Owsiankowy mix z kaki sharon


Potrzebny czas: 10 minut
Moja ocena: 4

Składniki (dla 2 osób):
- 600 ml mleka
- 6 łyżek płatków owsianych
- 2 łyżki kaszy jaglanej
- 2 łyżki kaszy manny
- 1 łyżka cukru waniliowego
- szczypta imbiru
- szczypta cynamonu
- 1 owoc kaki
- miód do smaku

Przygotowanie:
W garnku zagotować 500 ml mleka. Dodać cukier oraz kaszę jaglaną i gotować około 20 minut. W tym czasie namoczyć płatki owsiane w pozostałym mleku.
Dodać płatki do gotującej się kaszy i gotować kolejne 5 minut. Na koniec dodać kaszę mannę, doprawić imbirem oraz cynamonem i gotować jeszcze 5 minut. Owsiankę należy mieszać co jakiś czas żeby  nie przywarła do garnka.
Kaki obrać i pokroić w kostkę. Dodać na wierzch owsianki. Jeśli owsianka jest za mało słodka dodać odrobinę miodu. Ja dodałam miód lawendowy, który jest pyszny. :)

10 komentarzy:

  1. Och, cudnie wygląda ten owsiankowy miks. :) Szczególnie urzeka mnie nie tylko zawartość miseczki, ale i ona sama. Naprawdę bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, lubię kaki za to że jest tak niesamowicie słodkie- cukier jest zbędny. sam miks brzmi również intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pełna micha dla niezdecydowanych. Ja dalam dzisiaj tylko 4 łyżki płatków górskich i wyglądała na trochę... uszczuploną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to określiłaś! :) dla niezdecydowanych. Wszystkiego po trochu i jest pysznie :)

      Usuń
  4. ohh jak ja kocham takie śniadania ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Otagowałam Cię na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oOo ale fajne połączenie :) Napewno wypróbuje :)

    A tym czasem zapraszam do mnie na bloga :)
    http://ostrapapryczka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń