sobota, 12 maja 2012

Food Blogger Fest - wrażenia

Miałam przyjemność uczestniczyć dziś w pierwszej konferencji zorganizowanej dla blogerów kulinarnych - Food Blogger Fest. Muszę przyznać, że bardzo mi się podobało. Wszyscy prelegenci byli świetnie przygotowani do swoich wystąpień. Naładowali mnie pozytywną energią oraz ogromną dawką przydatnych informacji, które mam zamiar wykorzystać w swojej blogowej "karierze" :) Bardzo motywujące były wystąpienia Pauliny i Michała Stępień z Kotlet.tv, Moniki Wałeckiej z Gotujebolubi.blox.pl oraz Katarzyny Sitek z Goodies. Jestem pod ogromnym wrażeniem ich działań. Natomiast pozostali prelegenci wyposażyli mnie w wiedzę niezbędną każdemu blogerowi. Organizatorzy zadbali również o nasze podniebienia serwując pyszne kawy, herbaty, wino oraz różnorodne ciasta. :) A w kuluarach można było zawrzeć ciekawe znajomości i wymienić się doświadczeniem - co jest nieocenione.
Po konferencji odbyły się warsztaty fotografii kulinarnej prowadzonej przez Beatę i Lubomira Lipov. Obiektem naszych zmagań były przyprawy Kamis. Poniżej kilka moich zdjęć z tej sesji. :)
Już się nie mogę doczekać kolejnej konferencji i kolejnych spotkań, obfitujących w nowe doświadczenia i wrażenia.





4 komentarze:

  1. przepiękne zdjęcia...:) mam nadzieję, że podzielisz się ze mną zdobytą wiedzą na temat blogowania...:) buziaki...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :) Oczywiście, że się podzielę :):):)

      Usuń
  2. przepiękne zdjęcia! cieszę się, że nasze wystąpienie się podobało! :) dziękujemy za miłe słowa i jeśli tylko mogę to kotlet.tv a nie kuchnia :))))) ściskam i dziękuję za miłe spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj roztargniona ja :) oczywiście, że kotlet.tv :) Już szybko poprawiam. Ja również dziękuję za tak inspirujące wystąpienie :) ciepło pozdrawiam! :)

      Usuń