piątek, 3 lutego 2012

Płatki owsiane z makiem i żurawiną


Potrzebny czas: 15 minut
Moja ocena dania: 3+

Składniki (dla 2 osób):
- 0,5 l mleka ryżowego
- 10 łyżek płatków owsianych
- garść żurawiny
- 2 łyżki maku
- płatki migdałowe

Przygotowanie:
Mleko podgrzewamy, dodajemy płatki owsiane, żurawinę, mak oraz płatki migdałowe. Gotujemy około 10 minut.

Kilka dodatkowych słów:
Inspiracja na dzisiejsze śniadanie pochodzi z bloga alebabka.blogspot.com
Jeżeli lubicie gęstą owsiankę to do tej ilości mleka można dodać jeszcze więcej płatków owsianych. Ponieważ mleko ryżowe jest samo w sobie słodkie dlatego nie trzeba owsianki dosładzać. Jeśli natomiast użyjecie mleka krowiego to można dodać 1,5 łyżki miodu.

6 komentarzy:

  1. moja ulubiona kompozycja: żurawina i mak! pycha - muszę spróbować z mlekiem ryżowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że zainspirował Cie do wypróbowania wersji z makiem:) ale mi miło:) dzięki:)

      Usuń
    2. Ja również dziękuję za słodką inspirację :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Cudowna kompozycja. To będzie jedno z moich śniadań w weekend!
    Pozdrawiam - pysznie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodka ta Twoja owsianka, podobają mi sie dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń