poniedziałek, 20 lutego 2012

Szarlotkowa manna


Potrzebny czas: 10 minut
Moja ocena: 4

Składniki (dla 2 osób):
- 500 ml soku jabłkowego
- 7 łyżek kaszy manny
- 2 łyżki cukru trzcinowego
- 1 jabłko
- ew. brzoskwinia
- cynamon

Przygotowanie:
W garnku zagotować sok jabłkowy. Dodać kaszę mannę ciągle mieszając. Gotować około 5 minut. Dodać pokrojone w kostkę jabłko i brzoskwinię, cukier i cynamon. Wymieszać i nakładać do salaterek.

Kilka dodatkowych słów:
Przepis pochodzi z mojej porannej głowy, na wpół jeszcze zaspanej. Dlatego przygotowałam tą mannę z dodatkiem brzoskwiń i bananów. Jednak nie był to dobry pomysł, dlatego w przepisie podałam jabłka. Manna smakuje prawie jak mus jabłkowy. Bardzo mi smakowało. :) Polecam!

2 komentarze:

  1. to musi być pyszne!!
    pozdrawiam,
    szana-banana
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dosc, że pięknie wygląda, jest łatwe w przygotowaniu, to tak cudownie zapowiada się w kwestii smaku.. cudo!


    pozdrawiam,
    Karmel-itka
    http://www.karmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń